luni, 5 aprilie 2010

Sfintele Sărbători

Şi -au trecut şi Sfintele Sărbători. Au durat o săptămînă, să ne-ajungă.
Ne-am pregătit sau mai corect zîs, le-am pregătit. Am făcut o cumpărărtură mare: ouă, carne de pui şi antricot de viţel, anşua, brînzeturi, unturi, smîntîni de gătit, de prăjituri, ciocolăţi, fructe de pădure, vinuri (whisky, cogniac, votcă, porto fiind în camară), legume, verdeţuri, fructe, flori, şi alte lucruri de dichisit.
Am pregătit aperitive, masa, ...,fructe de pădure cu frişcă şi nuci, iar seara de seder am petrecut-o la prieteni, aşa că am dus o sticlă de Porto - Old Friend şi flori.
A doua zi, am avut invitaţi la prînz, aşa ca de Sărbători de la amiază pînă pe înserate.
A treia zi am plecat în excursie, să vedem lacuri şi păsări, bucurîndu-ne de linişte şi picnic în doi, într-un crîng uitat de Dumnezeu şi mai ales de lume.
Apoi ne-am odihnit, că de gătit nu era cazul. A doua seară de sfîrşit de Passover am petrecut-o la prieteni.
Şi în fine ultima zi de Passover şi Paşti am terminat-o într-o partidă de Club, eu înotînd, doamna făcînd aerobi.
Acu, sunt în timpul siestei, mîine cum ză zice reîncep lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu