duminică, 31 martie 2013

Sărbători de Pesach


Printre festinuri ne-am și preumblat și culturalizat, în acest Pesach Bine-Cuvântat.
Am ieșit o țîră în natură, făcînd o excursie la Fermele Makura la poalele Carmelului, de unde ne-am aprovizionat cu ulei de măsline și măsline, brînzeturi de capră, ca mai apoi să ne desfătăm în Grădinile Rothschild la Zichron Yaakov.
Am urcat pînâ-n Orașul Alb – Ierusalim, petrecînd în Timpul lui Horodus la Israel Museum; căci tot suntem la Muzee, am mai dat o raită în Disagn Museum Holon și Cartoon Museum Holon, acestea fiind la numai o aruncătură de parking de casă. Sigur că cu aceste ocazii am trecut și pe la Mall reîmprospătîndu-ne garderoba de vară, căci oricum iarna o trecut.
Cum nu se poate să nu ne refrișăm, am ieșit și la Faleza de la Jaffa de câteva ori, răcorindu-ne cu câte o cupă de gelato (ice cream).
Ca în tinerețe, am văzut și câteva filme: Life of Pi, Les saveurs du Palais, Quartet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu