vineri, 8 noiembrie 2013

A venit Toamna

Sosi și Toamna o dată cu pelicani, cocori, cormorani, rațe, și mule alte înaripate. Deși s-a anunțat ploaie, am urcat în Nordul Hulei, să ne întîlnim cu vestitorii.  După o călătorie de două ore, am ajuns în țara bălților. Am schimbat mașina pe un electric-car de două persoane, și ne-am plimbat de-a lungul canalelor și bălților în căutarea păsăretului.
Am dat de mormote, brotaci și pești, și mai ales de o droaie de părinți și odraslele lor, ce zburdau pe tot tăpșanul, după fluturi, albine, libelule și păsăret, pe scurt după tot ce mișcă.
Păsăret am văzut, cu binoclu și prin aparatul de fotografiat.
După ce am străbătut tot ce era permis, ne-am întremat cu bunătățurile aduse în cutia de picnic, ca apoi să dăm o raită la fabrica de pantofi. Vorba aia, dacă deja am ajuns în nord, e bine să cumpărăm la magazinul fabricii, cu un discount de 20% față de Tel Aviv. Ne-am schimbat niște încălțări, Zsuzsi o perche, eu două (eu fiind marele distrugător - termin talpa, și asta de când mă știu). Apoi am oprit la noul magazin al rețelei Columbia, și mi-am luat niște șorturi pentru verile următoare, pe principiul iarna-ți faci căruță, vara sanie.

Și cu asta am terminat întîlnirea cu păsările călătoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu