marți, 15 aprilie 2014

Equinox First Day of Spring



Și sosi Primăvara, așa pe ne-anunțate, fără o boare, fără o ploicică. I-am remarcat venirea când am deschis calculatorul și văzui desenul lui Google. Cerul ca și toată săptămâna trecută e fără nouri, senin, Soare, noapte înstelat și cam rece.
Ca-n orice început de sezon am trecut în revistă camara, golită de zilele posomorîte ale anotimpului precedent. Nu-i plăcut să vezi rafturi goale, așa că m-am dus să fac o scurtă aprovizionare: orez balsamic, fasole neagra, fasole roșie, fasole albă, năut bulgăresc, chia, cusmin, hrișcă, nuci braziliene, migdale, sîmburi de caise, macadamia nuts, stafide de Usbekistan, goji berry, cranberry, oțet balsamic, sare de Himalaia, tamarind past, cîteva sticle de vin: Cabernet Sauvignon, Merlot, Petit Shirah, cacao olandez, ciocolată 80% - drajeuri, vanilie.
În drum spre parking am mai luat verdețuri, legume și fructe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu