vineri, 24 iunie 2011

Nuntă meleaguri de basm

Şi a fost Solstiţiu 21 iunie 2011 A D - 19th of Sivan, 5771 dupa Calendarul Ebraic. Dan, copilul prietenilor noştri din Galil, a hotărît că aceasta este data cea mai potrivită pentru a se căsătorii.
Pe un Plai al Carmelului, o gură de Rai, s-a desfăşurat evenimentul.
Într-un crîng umbrit de cetina pinilor, am fost întîmpinaţi cu gustări şi băuturi răcoritoare, eu preferînd un whisky reconfortant după condusul în ambuteiaj.
Wedding Hupa, a avut loc într-un luminiş, mărginit de prăpastie, ceremonia petrecîndu-se în Apusul Solstiţial. (probabil că drumul de întoarcerea la Masa Sărbătorească depindea de răspuns). Pe drumul de munte la Wedding Hupa, drum de capre şi musafiri, am fost însoţiţi de "tineri pani" ce ne-au delectat cu muzică de lăute, darabukă, şofar, atmosferă încîntătoare.
Ceremonia a decurs în stil modern, slujba fiind oficiată de un Rabbin gen Bob Dylan anii '70, şi de Rabbinul Unităţii în care Dan e ofiţer; apoi Mirele şi Mireasa s-au Bine-Cuvîntat reciproc în stil Modern, punindu-şi verighetele.
După Grand Finale, cu proapeţii însurăţei, în sunete de ţiteră, lăute, şofar şi darabukă ne-am reîntors în crîngul de pini. Masa a fost servită pe iarbă, nu stil picnic, ci la mese. Prietenii Mirelui ne-au prezentat un film umoristic al tînărului inainte de căsatorie de la pregrădiniţă pînă în seara cu pricina. Apoi a fost dans, iar noi ne-am întors la malul Mediteranei, coborînd muntii, de data asta în miez de noapte fără ambuteiaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu