vineri, 8 iunie 2012

Pălăria


      Veni și vara, așa într-o diminiață, după o noapte de lună plină. Soare cît cuprinde pînă și după răsăritul Astrului Nopții. Colecția de pălării de soare trebuie completată, așa că ne-am dus la Mall. După ce am trecut prin mai multe magazine, admirînd pălării din hîrtie, elegante dar nelavabile, pălării de paie, dar în culori neadeacvate, am reușit să găsim Pălăria. Se poate spăla,  se poate îndoii în poșetă, ce mai am luat-o la preț de chilipir, tocmai făcîndu-se o reducere de oră. (n-am căutat-o, dar n-am refuzat-o).
      Apoi, am străbătut Mall-ul spre parking, trecînd printre dughenele cu mîncare de casă și produse alimentare butique. Aici, am degustat tot felul de brînzeturi și cașcavaluri, dressuri de salate, ca într-un final să plecăm încărcați ca un Pom de Crăciun.
      Ajunși acasă obosiți, ne-am refrișat cu cașcavaluri gourmet, friptură rece din frigider + dressuri, salate de houmus, artichock și cum nu, un pahar de Merlot.
      Și toate astea ni s-au tras de la o Pălărie chilipir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu