sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Oglinda



Mă oglindesc în apele timpului. Părul ondulat m-a cam părăsit; riduri de mirare și încruntare îmi brăzdează fața. Memoria se joacă cu mine, și nu invers, ca în tinerețe.
Ceața și frigul mă cuprind mai mult ca în trecut; le gonesc folosind îmbrăcămite termică.
Încerc să țin pasul cu modernismul comunicației- smartphone, tablet, laptop. Frunzăresc știrile pe tablet, rămânînd fidel BBC-ului. De citit, citesc frunzărind paginile tipărite, tabletul nedîndu-mi satisfacția tiparului; sigur că în călătorii este preferat.
Mă complac în meditație mai mult ca-n tinerețe, considerînd că totul are timpul lui de dospit și copt. Lumea nu arde, și nu trebue mîncată într-o zi.
Oare am îmbătrînit, s-au pur și simplu m-am maturizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu