marți, 27 decembrie 2011

Cîrcoteală


Am schimbat laptopul pe un DELL.  Acum exersez tasturile. E încă prea sofisticat pentru un tînăr de vîrsta mea. Noroc că inginerul de computere îmi este amic, așa că volens-nolens, îmi suportă întrebările și mai ales lipsa de viteză în execuția comenzilor.
Deși am ”șoarece Logitech Bluetooth”,  încă n-am reușit să-l fac cunoscut laptopului, așa că mă descurc cu cel de sub tastură.
Cel mai mult mă încurcă noianul de posibilități de la Office 2010; naiba are de nevoie de toate posibilitățile.
Încă mă bîlbîi cu file-urile primite prin e-mail, pe care trebue să le transpun în fișierele de lucru, pînă fac ”save” unde trebue ... mă trec toate sudorile.
Asta îmi amintește de noul telefon mobile, un Samsung Galaxy. Întrebat ce vreau de către codana de la Promomotional Product, i-am explicat ce am nevoie: să primesc și să dau telefon, SMS, GPS.
 Și la asta cu ce m-am ales? Cu un minicomputer, cu care mai mult telefonez la cel care este de-asupra sau dedesuptul celui care trebue, asta în funcție de cum am ochelarii pe nas; în plus face poze cînd îi vine, căci din greșeală încurc ”icon”-urile, mă anunță că am primit e-mail, etc. etc. Tot e bine că nu face și cafea, căci aș fi tot numai pete.
Lăsînd cîrcoteala, trebue să recunosc că mă bucur de toate modernismele ce par inutile, ne fac viața mai colorată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu