vineri, 13 ianuarie 2012

Friday, 13

Este vineri, și Cerul plumburiu s-a deschis în șiroaie.  Mi-am pus un disc cu muzică adecvată atmosferei; nu știu de ce, dar așa mi-a venit să ascult Ofranda Muzicală al lui Bach, urmărind Marea învolburată ce se confundă cu Cerul, în nuanțe cenușii.

Deși nici o pisică neagră nu mi-a tăiat drumul, toate se petrec după un scenariu Murphy-ian. Luîndu-mă după o reclamă de Fresh-Market, mă dusei într-o așezare agricolă să cumpăr produse organice, proaspăt culese. Ploaia a început exact cînd am ieșit din mașină, spălîndu-mă de sus pînă jos în numai cei 15 metri ce despărțeau parkingul de magazin. Prețurile au fost duble față de magazinul organic din oraș, unde îmi fac cumpărăturile curente, de parcă udarea Dumnezeiască le-a cultivat și bagloslovit. Dar mă rog, dacă tot îs aici, apăi am cumpărat cîteva prospături.

Ud, și înfrigurat, m-am retras cu Bach și o cupă de Merlot în colțul cu laptopul; mouse-ul wireless, brusc a încetat să fie recunoscut de laptop, așa că m-am reîntors la clapă. Tot ce caut, nu găsesc. Încetez să mă lamentez, căutînd pisica neagră, dar n-o găsii.  În concluzie dacă Vinerea cade pe data de 13, nu trebue să te ocupi de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu