miercuri, 4 ianuarie 2012

La Marea de Turchiz

 Suntem în prima zi al noului An, Anno Domini 2012. E o zi frumoasă, dar răcoroasă. După un drum fără peripeții, însoțiți de nourași dolofani, am coborît sub nivelul Mediteranei, la -400 de metri, poposind pe tărîmurile turchizi ale Mării Moarte. Un vînt care pentru unii pare primăveratec ne-a întimpinat, încălzind o țîră atmosfera. Plinbîndu-ne pe malul mării am întîlnit turiști nord-europeni, anglo-saxsoni și ruși, care încălziți de Soarele nostru iernatec făceau baie în apa de numai 19°C; ne-am cam zgribulit, dar am hotîrăt să-i concurăm, așa că ne-am reîntors la hotel și ne-am zbenguit în bazinele încălzite, ca mai apoi să mă simt și eu nordic, în saună. După atîta sport, ne-am dichisit, și punîndu-ne la 4 ace, am coborît să cinăm; ne-am săturat numai gustînd din propunerile bucătarilor.

 Și a fost și a doua zi.                                                                                                                                 Ce poți face într-un Hotel SPA? După masa de dimineață, te duci la Lounge, la un ceai sau cafea, după chef, frunzărești ziarul, poșta-ți de pe Internet, apoi cobori la un masaj. După o scurtă odihnă te refaci de atîta activitate cu o masă de brînzeturi și salate udate cu vin, și continui cu un ceai/cafea și prăjituri sau cake. După masă, mai tragi un pic pe dreapta, la o lectură, apoi cobori la bazin cu apă termală de numai 39°C, te lași împachetat ca o mumie pentru încă o jumate de ceas, și într-un final te reîntorci în cameră. Înaintea cinei, ca să mai faci ceva activitate, dai o raită prin oaza de hoteluri, intrînd în mini-canion, nu că ți-ar lipsi ceva, doar așa de chef, uitîndu-te după chilipiruri. Te reîntorci la cină, apoi rămîi la piano-bar, asculți puțină muzică, și în final urci pentru odihna de noapte.
 Și fu și a treia zi 
 Și cum jocul ne-a plăcut, O luarăm de la-nceput. După acest sejour, ne-am reîntors acasă la Mediterană, nu înainte de-a mai petrece o dimineață în briza Mării de Turchiz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu