vineri, 4 mai 2012

Austria 2


            Capitolul 2  Hărți și GPS
        Ca tot călătorul trecut de prima tinerețe, după ce m-am documentat de ultimele noutăți ale fostului Imperiu Austro-Ungar, am cumpărat ultima hartă a Austriei moderne.  Am comparat-o cu cea pe care o folosisem cu cca 10 ani înainte, și negăsind mari diferențe, mi-am zis ”hai să fiu în pas cu timpul”, așa că am cumpărat și un GPS. Ce e sigur, e sigur.
      La Munchen, Eurocar mi-a închiriat un Renault Scenic automat, dotat cu GPS, GPS ca bonus.  O.K. mi-am zis, și am rugat tînărul de la Eurocar să-mi arate cum funcționează GPS-ul montat în mașină, acesta nereacționînd la degetele mele boante, eu fiind obișnuit cu ecran touch.  Pe scurt mi-a prezentat drăcia asta, cu care nu m-am împrietenit, așa că am folosit GPS-ul de acasă.
      Toată tărășenia a fost că atunci cînd exact aveai nevoie de indicație ori intra în loop, ori se bîlbîia, așa că pînă la urmă tot harta ne-a descurcat, Zsuzsi fiind un navigator experimentat.
      Ultima năzbîtie GPS-ul ne-a făcut-o la întoarcerea pe Aeroportul Munchen, făcîndu-mă să-i dau ture, ca și cum eram la Raliu. Am renunțat la serviciile moderne.
După ce m-am bălăcărit cu mașina pe toate intrările de autobuze, personal și tot ce nu era pentru public, în final o mașină a securității aeroportului a binevoit să-mi zică ”follow me”, arătîndu-mi gaura discretă prin care trebuia să trec să predau mașina închiriată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu