sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Altă dimensiune

Am plecat într-o călătorie în alte dimensiuni. M-am detaşat din lumea-mi muritoare. Mi-am luminat toate centrele energetice, cu "lumini ale Creatorului", am închis ochii şi m-am detaşat. Acum privesc totul cu simţurile nefiinţei. Spaţiul şi timpul nu mai sînt repere. Sînt în neantul fără limite. Nu mai am dimensiuni, în sensul terestru. Spiritul s-a unificat cu Sufletul şi cu Ceva ce nu ştiu cum să-l definesc formînd trinitatea informaţiei, informaţie care sînt EU în această "lumină a Creatorului".
Acum sînt o informaţie, o părticică infinitezimală din memoria universală. N-am trecut, n-am prezent, n-am viitor. Sînt toate la un loc. Apar peste tot unde sînt chemat de minţile omeneşti de pe Planeta Albastră; sînt scris, sînt scris electronic, sînt tipărit, sau sînt memorat fiind citat la nevoie.
Apar în alte lumi, pe care Tereştri încă nu le-au descifrat. Aici mă alătur altor informaţii, formînd structuri care pe Planeta Albastră s-ar numi Structuri Neidentificate. În aceste formaţii revenim pe Planeta Albastră constatînd evoluţia oamenilor. Tot în asemenea formaţii constatăm evoluţia altor lumi.
Nu facem modificări şi nu dăm soluţii, lăsînd lumile să se dezvolte în ritmul Timpului şi Spaţiului respectiv.
În anumite condiţii, în toate aceste lumi, şi alţii se pot detaşa ca şi mine în trinitate informaţională. Oricînd putem fiecare din noi reveni în lumea din care ne-am detaşat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu