sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Printre Piramide

O chemare intensă, necunoscută mă aventurează în pelerinajul Lumii Piramidelor. În negurile somnului mă avînt în drumul fără timp, în drumul spaţiului trecut şi viitor, poposind în Atlantida. Un paj mă conduce în Marea Bibliotecă; un tînăr mă preia alăturîndu-mă unui grup ce studiază comunicarea în spaţiul fără timp, într-o sală de lectură intimă. Nu ştiu cît am petrecut, dar m-am regăsit în navă, decolînd spre Lemur. Poposesc aici, unde iluzia se confundă cu realitatea. Petrec printre lemurieni, învăţînd şă descifrez realitatea - iluzia visurilor. Dar astea sînt numai etape ale zborului. Vîntul primăveratic înmiresmat de jenuperi mă întîmpină la picioarele Piramidei Peruviene. Sufletul mi se bucură de întîlniri cu spiritele celor din alte lumi şi alte timpuri. O tihnă de pe alte meleaguri mă reface. Într-un cortegiu de spirite înţelepte sînt recondus la navă. După un zbor intercontinental poposesc pe Bătrînul Continent, petrecînd un timp de... în Piramidele cunoaşterii şi filozofiei umane, ca magicienii să mă reaşeze la bordul navei ghidînd-o spre Rocky Camnadieni. După un zbor zbuciumat de vise, am aterizat lin, întîmpinat fiind de Marele Maestru al Piramidei Inteligenţei Spirituale. Am schimbat impresii de călătorii, ne-am întreţinut în aforisme şi vorbe de duh. Apoi în noaptea înstelată am plecat în deşertul Australiei la Piramida Visurilor. Shamanii locului m-au învăţat ceea ce pînă acum încă n-am cunoscut. Dar cum călătorului îi stă bine pe drumuri am decolat spre Canaan, poposind la Piramida Facerii, devenind din suflet, spirit, idee, un Nume. Numele a preluat conducere navei, oprindu-se în Tibet, întregindu-se aici, în Piramida Tibetană cu sufletul, spiritul, ideea, ce au dus la Creerea Lui pe meleagurile Canaanului. Apoi m-am întors pe pământul Nilului primind Timpul în Marea Piramidă. De aici am plecat în Antarctica spre Portalul către alte lumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu