sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Poveste neterminată

Ne-am reunit de Sărbători în casa străbunilor, la liziera pădurii, în Carpaţi. Soarele iernii stătea să apună, cînd după un zbor intercontinen-tal, şi un drum cu jepul inchiriat, în fine am ajuns . Obosit, dar voios am sunat la poarta conacului.
O codană, una dintre strănepoate pe care o cunosc numai din poze, mi-a deschis. Am făcut cunoştinţă, spunîndu-i "fratele bunicii". Un bărbat de vîrstă medie, a venit să-mi descarce Jepul. Cu greu m-am căţărat în pod, în camera-mi favorită. Am zăcut preţ de jumate de ceas, apoi după ce m-am împrospătat cu un duş în mica garsonieră modernizată, ce cîndva fusese camera copilăriei bătrînului, cum îmi alintam eu tatăl în discuţiile cu amicii, am coborît în sufragerie.
Focul vesel din cămin arunca umbre jucăuşe pe bradul împodobit sărbătoreşte ce-şi aştepta cadourile.
M-am servit cu un whisky, în timp ce soţul lui soră-mea ne prezenta invitaţii, rude, cuscrii, prieteni de-ai familiei lui soră-mea, a nepoatelor, pe scurt oameni de pe 5 continente. Toţi erau curioşi să ne cunoască, nu poate atît pe noi, cît povestirile mele. Nepoatele îmi duseseră faima.
Am părăsit meleagurile mioritice stabilindu-ne în Orient. După ce m-am pensionat, ca tînăr de 56 de ani m-am aventurat în lumea energetică.
Am studiat Reiki, remarcîndu-mă în tratamente la distanţă, ca mai apoi să studiez lumea cristalelor dar fără să practic. Într-o doară am îndrăznit să deschid o fereastră spre Kabbalah, dar n-am intrat, ci numai am privit-o prin fereastră. Am privit lumea prin prisma Antroposofiei, ca mai apoi întîmplător să intru în societatea Mediumurilor, asta întîmplîndu-mi-se într-una din sejourile petrecute în Elveţia.
Una din gazdele din Luzern mă invitase la o seară de TAROT, ca uimită de cea văzut să mă invite a doua seară la o seară de spiritism. Fiind în vacanţa de Passover, după ce coborîserăm de pe Pilatis, am acceptat, spre aprobarea ambiguă soţiei, ea necrezînd nici în TAROT, nici în spiritism cu toate că este Doctor Naturupat şi se ocupă de tratamente energetice, nu numai homeopatice şi toxihomeopatice.
Societatea care a participat la această primă mea seară de Medium, se întrunea o dată pe lună, pe una dintre Continente. Uluiţi de puterea-mi de Medium, mi-au propus să particip de atunci încoace la fiecare şedinţă. Lucru uşor pentru ei; cu mult tact au înţeles că problema mea nu era timpul, aşa că la început am fost invitat. În fiecare lună plecam cu soţia pe alt Continent, ea tratînd, eu practicînd Reiki şi fiind Medium în serile de Spiritism. Acum în ajun de Crăciun seara de Spiritism a fost la New-York, unde am mai rămas o săptămînă vizitîndu-ne prietenii. Şi pelegrinările continuă, nefiindu-mi cunoscute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu